7) Oświadczenie nr. 3

update 25.03.2020 , 15:00

 

Szanowni Państwo,

W dalszym ciągu sytuacja związana z koronawirusem (COVID-19) w Polsce i na świecie zmienia się dynamicznie.

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 30 kwietnia (włącznie) będą anulowane bezkosztowo.
Każdy agent/klient sukcesywnie otrzyma stosowny komunikat z konkretnym numerem rezerwacji, który będzie informował, że dana impreza turystyczna nie dojdzie do skutku.

W przypadku rezerwacji i dopłat do rezerwacji, które mają wylot w późniejszych miesiącach (maj, czerwiec, etc.) - obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

W przypadku voucherów wakacyjnych, które klient będzie mógł wykorzystać w przyszłości, informacja ta niebawem będzie zaktualizowana.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, niektóre wiadomości mogą być rozpatrywane z kilkudniowym opóźnieniem,
staramy się odpowiedzieć na każdy e-mail.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt tylko poprzez e-mail: service@toptouristik.pl

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

 

6) Oświadczenie nr. 2

Update 19.03.2020,  14:00

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 01.04.2020 (włącznie) są anulowane z lotnisk w Polsce i Berlińskich. Będziemy informować wszystkich klientów i agentów o anulowanych rezerwacjach i dalszych procedurach.

Sytuacja wciąż zmienia się dynamicznie i sukcesywnie ogłaszamy kolejne decyzje dotyczące kolejnych anulowanych rezerwacji - prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Nasz zespół, dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu. Proszę zrozumieć, że wszyscy jesteśmy w bardzo trudnym czasie i mamy wiele zapytań telefonicznych mailowych, aby odpowiedzieć. Prosimy jeszcze raz o cierpliwość i zrozumienie.

Aby chronić naszych współpracowników przed infekcją, od dziś pracujemy zdalnie.
Nasza infolinia jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 10:00 do 18:00.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt service@toptouristik.pl  lub  +48 61 679 44 00

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

5) Klienci na destynacji: Dubaj i Bali

Update 19.03.2020 , 13:00

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkim naszym klientom została zapewniona pomoc i szczęśliwie mogą wrócić do kraju.
Ostatni nasi klienci z Dubaju oraz egzotycznych destynacji mają zapewniony hotel, transfer oraz lot powrotny do Polski.

 

Pozdrawiam, Zespół TOP Touristik

4) Klienci na destynacji: Hiszpanii i Tajlandia

Update 16.03.2020 ,  18:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Tajlandia mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

Klienci z Hiszpanii mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

3) Klienci na destynacji: Cypr i Malta

Update 16.03.2020, 16:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Malty oraz Cypru objęci są naszym wsparciem i mają zapewniony lot do Polski w dniu 16.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

2) LOT_do_domu

Update 14.03.2020,  18:40

Szanowni Państwo,

 

Linie Lotnicze LOT zorganizują specjalne loty czarterowe. Prosimy o pilną rejestrację chęci powrotu do kraju na stronie  https://lotdodomu.com/
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie  https://www.lot.com/pl/pl/lot-do-domu

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

1) Oświadczenie nr. 1

Update:  14.03.2020, 14:00

 

Szanowni Państwo,

 

w związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego dnia 13.03.2020, wszystkie imprezy turystyczne z lotem z Polski, które miały się rozpocząć od 14.03.2020 do 25.03.2020 zostały anulowane. Klientom zostaną zwrócone środki pieniężne z tytułu nieodbytej imprezy turystycznej.
Wszyscy klienci, którzy obecnie przybywają poza granicami kraju, będą na bieżąco informowani o aktualnej sytuacji.
Sytuacja zmienia się dynamiczne. Wszystkie placówki dyplomatyczne są poinformowane o naszych klientach, którzy są poza granicami kraju, pracujemy razem z nimi, by jak najszybciej wszystkich przetransportować do Polski lotami czarterowymi.
Na tą chwile wszyscy nasi klienci mają przedłużone doby w hotelach.
Komunikaty w tej sprawie będą wydawane na bieżąco.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu mailowego: service@toptouristik.pl

 

Zespół TOP Touristik