17) Zwroty wpłaconych środków dokonywane przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG)

update 12.10.2020

Zwroty wpłaconych środków będą dokonywane przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) z Turystycznego Funduszu Zwrotów (TFZ).
Środki na ten cel zostały zabezpieczone przez Ministerstwo Finansów.


1. Zwroty będą dokonywane na podstawie wypełnionych wniosków, które dostarczy organizator klientowi za pomocą adresu e-mail.
Wniosek musi zostać wypełniony przez:
- przez klienta
- przez organizatora TOP Touristik Sp. Z o.o.

Środki z Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego będą wypłacane na wskazany przez klienta numer konta bankowego w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia wniosku.
Klient otrzyma od organizatora formularz drogą mailową, w którym będzie trzeba podać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Pesel
- Numer rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot,
- Numer konta, z którego dokonano płatność,
- Adres e-mail.

2. Klient będzie zobligowany do zarejestrowania się i utworzenia konta za pomocą profilu zaufanego na stronie  UFG.
login.ufg.pl/obywatel/logowanie

Dane podane we wniosku muszą być identyczne z otrzymanymi od TOP Touristik Sp. Z o.o.

3. Status procesu zwrotu mogą klienci śledzi na indywidualnym koncie utworzonym na stronie UFG.

Prosimy o cierpliwość, każdy klient indywidualnie otrzyma stosowny komunikat.

Pozdrawiamy, zespół  TOP Touristik

16) Specjalne warunki anulacji i płatności z powodu COVID19 , 2020-09

update 01.09.2020, 15:20

Szanowni Państwo,

Wobec wszystkich rezerwacji z wylotami do 30 września 2020r. obowiązują zmienione warunki odnośnie dopłat oraz kosztów anulacji:

- ostateczne terminy dopłat do tych rezerwacji zostały przesunięte na 14 dni przed wylotem

- koszt rezygnacji do 14 dni przed wylotem wynosi nadal 29% wartości rezerwacji.

W przypadku rezerwacji, które mają wylot w późniejszych terminach obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu, dlatego też wszystkie pytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl


Pozdrawiam, Zespół TOP Touristik

 

15) CYPR: Od 6 lipca nowe zasady wjazdu na Cypr dla pasażerów przylatujących z Polski

Update 04.07.2020

Szanowni Państwo,

Od poniedziałku 6 lipca br. pasażerowie przylatujący z Polski nie będą już musieli przedstawiać zaświadczenia o negatywnym wyniku testu PCR na obecność wirusa SARS-COV-2.
Na mocy decyzji Ministra Zdrowia Republiki Cypryjskiej (południowy) Polska od 6 lipca znajdzie się w tzw. grupie A. Należy jednak pamiętać, że nadal niezbędne będzie uzyskanie zgody na wjazd na teren Cypru poprzez wypełnienie stosownego wniosku na dedykowanej stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cy  . Wniosek powinien być wysłany nie wcześniej niż na 24 godziny przed wylotem. Ponadto, władze sanitarne Republiki Cypryjskiej zastrzegają sobie prawo do wyrywkowego testowania przylatujących pasażerów na lotniskach w Larnace i Pafos. Test ten jest jednak bezpłatny. Pasażerowie wytypowani do badania będą zobowiązani pozostać na terenie lotniska (w wyznaczonej strefie) przez ok. 1,5 godziny do czasu uzyskania wyniku.
Podróżni będą również zobowiązani do wypełnionia deklaracji, zawierającej m.in. informacje na temat odbytych podróży w ciągu minionych 14 dni. Formularz deklaracji ma być dostępny na stronie cypryjskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych (www.mfa.gov.cy).
Organizator imprezy turystycznej nie ponosi odpowiedzialności za nie stosowanie się do wyżej wymienionych obostrzeń.
Prosimy wszystkich klientów o zapoznanie się z informacją i śledzenie na bieżąco informacji na stronie:
https://www.gov.pl/web/cypr/od-6-lipca-nowe-zasady-wjazdu-na-cypr-dla-pasazerow-przylatujacych-z-polski
Przepustka Cyprus Flight Pass uprawniająca do odbycia lotu na Cypr jest dostępna na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cy . Dokument można wypełnić elektronicznie. Wszystkie osoby podróżujące do Republiki Cypryjskiej są zobowiązane przedłożyć z wyprzedzeniem wszelkie niezbędne informacje i wymagane dokumenty. Zarejestrowanie się na platformie jest obowiązkowe dla wszystkich osób podróżujących na Cypr. Jedynie w sytuacji usterki technicznej lub też zaplanowanych prac konserwacyjnych elektronicznej platformy (ogłoszonych oficjalnie na platformie, pasażerowie będą zobowiązani o wypełnienie wymaganych formularzy ręcznie. Formularze można pobrać ze strony internetowej: https://cyprusflightpass.gov.cy/en/download-forms . W tym wypadku podróżni są zobowiązani posiadać przy sobie wymagane dokumenty w wersji papierowej. Inaczej, linie lotnicze nie pozwolą pasażerom wejść na pokład samolotu i podróżować do Republiki Cypryjskiej (niemniej jednak, weryfikowanie informacji podanych przez podróżnych w przepustce Cyprus Flight Pass nie należy do obowiązków linii lotniczych).

 

14) Specjalne warunki anulacji i płatności z powodu COVID19 , 2020-07


Update 01.06.2020, 13:20


Szanowni Państwo,

Wobec wszystkich rezerwacji z wylotami do 31 lipca 2020r. obowiązują zmienione warunki odnośnie dopłat oraz kosztów anulacji:

- ostateczne terminy dopłat do tych rezerwacji zostały przesunięte na 14 dni przed wylotem

- koszt rezygnacji do 14 dni przed wylotem wynosi nadal 29% wartości rezerwacji.

W przypadku rezerwacji, które mają wylot w późniejszych terminach obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu, dlatego też wszystkie pytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl


Pozdrawiam,
Zespół TOP Touristik

13) Oświadczenie nr. 9


update 27.05.2020, 10:30


Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 30 czerwca 2020 (włącznie) będą anulowane.
Na dniach każdy agent/klient otrzyma stosowny komunikat z konkretnym numerem rezerwacji, który będzie informował, że dana impreza turystyczna nie dojdzie do skutku.

W przypadku rezerwacji, które mają wylot w późniejszych terminach obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu, dlatego też wszystkie pytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku,
Zespół TOP Touristik

12) Oświadczenie nr. 8

update, 15.05.2020 , 15:30

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 14 czerwca 2020 (włącznie) będą anulowane.
Na dniach każdy agent/klient otrzyma stosowny komunikat z konkretnym numerem rezerwacji, który będzie informował, że dana impreza turystyczna nie dojdzie do skutku.
W przypadku rezerwacji, które mają wylot w późniejszych terminach obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora
.

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu, dlatego też wszystkie pytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik 

11) Oświadczenie nr. 7

Update 30.04.2020, 20:00


Szanowni Państwo,

 

Chcielibyśmy poinformować, że rezerwacje z wylotem od 16 do 31 maja

(włącznie) się nie odbędą.

Ze względu na panującą pandemię (COVID-19) jesteśmy zmuszeni do odwołania tych imprez turystycznych.

Sukcesywnie będziecie Państwo otrzymywać oficjalne potwierdzenie drogą mailową od TOP Touristik (klienci/agencje turystyczne).

 

Staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania, które Państwo zadajecie, dlatego prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość, a wszelkie pytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl

 

Pozdrawiamy,

zespół TOP Touristik

10) Oświadczenie nr. 6

update 15.04.2020 , 12:00

Szanowni Państwo,

Informujemy, że rezerwacje z wylotem do 15 maja (włącznie) zostaną anulowane w związku z wirusem COVID-19, pandemia.
Każdy na pewno otrzyma stosowną informację od TOP Touristik, wiadomości będą wysyłane w odpowiedniej kolejności.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, wszystkie zapytania prosimy kierować na adres: service@toptouristik.pl - na pewno udzielimy stosownej odpowiedzi.

Pozdrawiamy,
Zespół TOP Touristik

9) Oświadczenie nr. 5

update 10.04.2020, 16:00

Szanowni Państwo,

informujemy, iż rezerwacje z wylotem do 3 maja 2020 (włącznie) zostaną anulowane bezkosztowo z powodu sytuacji panującej przez wirus COVID-19.

W imieniu całego zespołu Top Touristik przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane kryzysem  w związku z wirusem COVID- 19 . Bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów jest dla nas głównym priorytetem. Ściśle współpracujemy z wszystkimi organizacjami rządowymi oraz liniami lotniczymi w celu zminimalizowania ryzyka dla  zdrowia naszego i naszych klientów.

Z powodu tego globalnego problemu musimy anulować rezerwacje na następne dni z wylotami w maju.

Na tą chwilę, decyzją Rządu RP wszelkie rozliczenia będą dokonywane w przeciągu 180 dni lub klienci mogą skorzystać z vouchera, który jest ważny przez cały rok od daty pierwotnego wyjazdu.
W przypadku jakichkolwiek zmian dotyczących nowej specustawy, tekst zostanie zaktualizowany.

Dalsze anulacje będą sukcesywnie ogłaszane.

Jeszcze raz prosimy o wyrozumiałość, niektóre odpowiedzi mogą być z opóźnieniem.
Nasz zespół stara, jak tylko może, by udzielić Państwu dokładnych odpowiedzi.

Życzymy zdrowia i pozostańcie w tym okresie w domach.Z wyrazami szacunku, 
Zespół TOP Touristik

8) Oświadczenie nr. 4

Update 02.04.2020, 14:00


Szanowni Państwo,

A) Wychodząc na przeciw waszym oczekiwaniom, druga rata płatności za imprezę turystyczną wymagana jest na 14 dni przed wylotem.
Informujemy, że na tą chwilę wszystkie rezerwacje majowe, czerwcowe etc.
są aktywne i wszystkie zarezerwowane imprezy turystyczne odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa.
Sytuacja w dalszym ciągu zmienia się dynamicznie i będziemy Was informować o dalszych krokach.

B) Ze względu na pogarszającą się sytuację w Polsce i w trosce o naszych konsultantów, wszyscy pracują zdalnie w domach z tego tytułu nasza infolinia chwilowo jest wyłączona.
Możliwy jest tylko kontakt mailowy, w ważnych kwestiach oddzwaniamy.
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 10:00 - 14:00 w tych godzinach będą rozpatrywane maile.


Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Pozdrawiamy Zespół TOP Touristik

7) Oświadczenie nr. 3

update 25.03.2020, 15:00

Szanowni Państwo,

W dalszym ciągu sytuacja związana z koronawirusem (COVID-19) w Polsce i na świecie zmienia się dynamicznie.

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 30 kwietnia (włącznie) będą anulowane bezkosztowo.
Każdy agent/klient sukcesywnie otrzyma stosowny komunikat z konkretnym numerem rezerwacji, który będzie informował, że dana impreza turystyczna nie dojdzie do skutku.

W przypadku rezerwacji i dopłat do rezerwacji, które mają wylot w późniejszych miesiącach (maj, czerwiec, etc.) - obowiązują Ogólne Warunki Uczestnictwa organizatora.

W przypadku voucherów wakacyjnych, które klient będzie mógł wykorzystać w przyszłości, informacja ta niebawem będzie zaktualizowana.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, niektóre wiadomości mogą być rozpatrywane z kilkudniowym opóźnieniem,
staramy się odpowiedzieć na każdy e-mail.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt tylko poprzez e-mail: service@toptouristik.pl

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

 

6) Oświadczenie nr. 2

Update 19.03.2020,  14:00

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkie rezerwacje z wylotem do 01.04.2020 (włącznie) są anulowane z lotnisk w Polsce i Berlińskich. Będziemy informować wszystkich klientów i agentów o anulowanych rezerwacjach i dalszych procedurach.

Sytuacja wciąż zmienia się dynamicznie i sukcesywnie ogłaszamy kolejne decyzje dotyczące kolejnych anulowanych rezerwacji - prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Nasz zespół, dokłada wszelkich starań, aby pomóc w jak największym stopniu. Proszę zrozumieć, że wszyscy jesteśmy w bardzo trudnym czasie i mamy wiele zapytań telefonicznych mailowych, aby odpowiedzieć. Prosimy jeszcze raz o cierpliwość i zrozumienie.

Aby chronić naszych współpracowników przed infekcją, od dziś pracujemy zdalnie.
Nasza infolinia jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 10:00 do 18:00.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt service@toptouristik.pl  lub  +48 61 679 44 00

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

5) Klienci na destynacji: Dubaj i kraje egzotyczne

Update 19.03.2020 , 13:00

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że wszystkim naszym klientom została zapewniona pomoc i szczęśliwie mogą wrócić do kraju.
Ostatni nasi klienci z Dubaju oraz egzotycznych destynacji mają zapewniony hotel, transfer oraz lot powrotny do Polski.

 

Pozdrawiam, Zespół TOP Touristik

4) Klienci na destynacji: Hiszpanii i Tajlandia

Update 16.03.2020 ,  18:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Tajlandia mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

Klienci z Hiszpanii mają zapewniony lot do Polski w dniu 19.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

3) Klienci na destynacji: Cypr i Malta

Update 16.03.2020, 16:00

 

Wszyscy nasi klienci, którzy przebywają poza granicami naszego kraju są z nami w stałym kontakcie, staramy się im zagwarantować najdogodniejszy powrót do Polski.

 

Klienci z Malty oraz Cypru objęci są naszym wsparciem i mają zapewniony lot do Polski w dniu 16.03.2020

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy wysyłać na service@toptouristik.pl

 

Z wyrazami szacunku, Zespół TOP Touristik

2) LOT_do_domu

Update 14.03.2020,  18:40

Szanowni Państwo,

 

Linie Lotnicze LOT zorganizują specjalne loty czarterowe. Prosimy o pilną rejestrację chęci powrotu do kraju na stronie  https://lotdodomu.com/
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie  https://www.lot.com/pl/pl/lot-do-domu

 

Z wyrazami szacunku,  Zespół TOP Touristik

1) Oświadczenie nr. 1

Update:  14.03.2020, 14:00

 

Szanowni Państwo,

 

w związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego dnia 13.03.2020, wszystkie imprezy turystyczne z lotem z Polski, które miały się rozpocząć od 14.03.2020 do 25.03.2020 zostały anulowane. Klientom zostaną zwrócone środki pieniężne z tytułu nieodbytej imprezy turystycznej.
Wszyscy klienci, którzy obecnie przybywają poza granicami kraju, będą na bieżąco informowani o aktualnej sytuacji.
Sytuacja zmienia się dynamiczne. Wszystkie placówki dyplomatyczne są poinformowane o naszych klientach, którzy są poza granicami kraju, pracujemy razem z nimi, by jak najszybciej wszystkich przetransportować do Polski lotami czarterowymi.
Na tą chwile wszyscy nasi klienci mają przedłużone doby w hotelach.
Komunikaty w tej sprawie będą wydawane na bieżąco.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu mailowego: service@toptouristik.pl

 

Zespół TOP Touristik